HTML

versblog

Versek minden mennyiségben, nem(csak) tőlem :) Ha tudtok egy jó verset, írjatok bátran :)

Linkblog

Éjjeli érintés

2008.10.28. 19:04 :: charlizee

Kint didergőn alszik a táj
Kicsit összébb bújva talán
Nincs csillag sem az égen
A felhők úsznak a szélben


Egy árva féltést elengedve
Egy sóhajtást a fellegekbe
Átadok a szélnek, remélve
Hosszú útját majd elérve


Megtalál ma éjjelen Téged
Érintés mely nálad ér véget
Ajkadon pihen meg örökre
Így adva esélyt, az örömre


Hogy, ma éjjel ott lehettem
Csókomat ajkadra leheltem
S ha reggel majd, felkelsz
Ajkadon egy érintést lelsz


Éjjeli érintés, így neveztem
Mikor ma éjjel ott lehettem
Melyet csak álomnak hiszel
Melyet talán a szellő visz el


Reggeli szellő, mikor kilépsz
Mikor a szabadban útra kélsz
Tova fújja édes kis érintésem
Átadva a nappali feledésnek!

(ismeretlen)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://verselo.blog.hu/api/trackback/id/tr82737095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maky 2008.12.11. 15:50:52

Ennél szebb szerelmes verset még nem olvastam a rímek tetszenek a legjobba.
süti beállítások módosítása